Alla inlägg den 20 november 2017

Av Linda Tiger - 20 november 2017 20:08

Eleverna har även denna vecka fått varandes och bestämma vad man vill skriva om...

Man väljer en (1) av dessa rubriker att skriva om i Pages på din iPad:

1. Mitt drömresemål...

2. Om jag vann 1 miljard kronor...

3. Det här ska jag göra på mitt jullov...

Minst 7 meningar! Tänk på stor bokstav och punkt på rätt plats! Övaövaövaövaöva! Redovisa på fredag!


Lycka till!!!

Av Linda Tiger - 20 november 2017 20:02

På grund av oförutsedda händelser blir även detta veckobrev lite försenat. Men här kommer det...

Måndag 20/11: bild, Ing-Marie

Tisdag 21/11: hemkunskap, Albin och Linda gör studiebesök på Viskastrandsgymnasiet

Onsdag 22/11: Slöjd, läsgrupp. Högstadiets tjejer har ?tjejgrupp? med Jenny och Ewa (skolsköterska ) för att prata om kroppens utveckling. Albin praktiserar på Bergslenagymnasiet.

Torsdag 23/11: Musik, skridskor (ingen idrott)

Fredag 24/11: läxkoll, idrott. 8:or är med Jenny och Jessica och genomför en undersökning om välmående i skolan.

Av Linda Tiger - 20 november 2017 19:53

Vi fortsätter vårt arbete med att sy våra teaterfigurer med hjälp av Ing-Marie...

Av Linda Tiger - 20 november 2017 19:51

Idag firade vi att jag (Linda) äntligen tagit mitt körkort. Bättre sent än aldrig...

Ovido - Quiz & Flashcards